Een nieuwe gebruiker kan worden aangemaakt via "Gebruikers" -> "Gebruiker toevoegen"

Het onderstaande scherm opent. Hierin kunnen de gegevens van de nieuwe gebruiker worden toegevoegd.
Afhankelijk van het type medewerker kunnen rechten toegekend worden en bijvoorbeeld financiƫle informatie verborgen worden.

Vul altijd een e-mailadres in bij de gebruiker. De inloggegevens worden naar dit e-mailadres verzonden als de nieuw aangemaakte gebruiker wordt opgeslagen.
Onderaan de pagina kan aangegeven worden welke mailboxen beschikbaar moeten komen voor de nieuwe gebruiker.

Vervolgens wordt na het opslaan de inloggegevens automatisch naar de nieuwe gebruiker gemaild.
Let op: als er twijfel is over of de inloggegevens verzonden zijn naar de nieuwe gebruiker kan dit gecontroleerd worden in de verzonden e-mails in de Omniboxx omgeving.
Wij adviseren om bij twijfel de instellingen van een bestaande gebruiker te raadplegen en desgewenst over te nemen.
Let op: Als het lijkt of een gebruiker niet wordt aangemaakt kan het zijn dat niet alle verplichte velden zijn ingevuld. Dit wordt na het opslaan van de gegevens kenbaar gemaakt door de toevoeging "Dit veld moet ingevuld worden". Vul deze velden alsnog in, anders wordt de gebruiker niet aangemaakt. En sla vervolgens de gegevens nogmaals op.

Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren