Ontvangt u geen mail meer in één van de mailboxen in Omniboxx?
Voordat u een ticket naar de klantenservice stuurt dient u de zich ervan te verzekeren dat de verbinding van het betreffende mail account geen problemen heeft.
Het testen van de verbinding kan enige tijd duren. Wacht totdat u de pop up met het resultaat van de test ziet.
Indien de verbinding niet succesvol is, neem dan contact op met uw ICT provider.
Is de verbinding succesvol en ontvangt u nog steeds geen mail? Stuur dan een ticket in naar onze klantenservice.
Hoe kunt u de verbinding testen?
Kijk hieronder de video.
Mogelijke foutmeldingen wanneer de verbinding van een mailbox is getest:
Foutmelding: "Cannot connect to host; error = Connection refused (errno = 111)"
Oorzaak: Het lijkt erop dat de verbinding verbroken wordt, mogelijk door een firewall of door een blacklisting.
Oplossing: Dit moet dus worden uitgesloten door de mailbox beheerder.
Wij verbinden vanaf IP: 87.253.142.97.
Foutmelding: "Cannot login, user or password wrong"
Oorzaak: De login en/of het password zijn incorrect.
Oplossing: Vul in Omniboxx de juiste login en/of het juiste password in via: "Instellingen -> Communicatie -> E-mail accounts".
Dit kan ingevuld worden door bij een mailaccount op "Bewerken" te klikken.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren