Wijziging niet zichtbaar in de factuurrun of object ontbreekt

Gewijzigd op Vr, 1 Sep, 2023 om 7:54 AM

Het kan voorkomen dat er een aankomende factuur-run klaar staat, maar dat hierin nog één of meerdere facturen voor objecten mist. Dit kan bijvoorbeeld voorkomen na het aanmaken van nieuwe objecten.


Het kan ook voorkomen dat aanpassing zijn doorgevoerd die wel betrekking hebben op de komende factuurrun, maar die in de concept facturen nog niet zijn doorgevoerd.


Factuurruns die klaar gezet zijn worden iedere nacht bijgewerkt.



Toch kan het voorkomen dat runs ververst moeten worden. Dit kan voorkomen als er bijvoorbeeld:

  • Een wijziging in de NAW-gegevens van een relatie/huurder is gedaan.
  • De betaal periode is aangepast (Maandelijks, kwartaal, halfjaar of jaar).
  • De huurprijzen bij het object zijn gewijzigd.
  • Bij een object het vinkje begindatum hebt aangezet als dat uit stond.



Ga voor het verversen van de run naar: "Facturen > Aankomende runs". 


Zoek op de pagina met de 'Aankomende runs', zoek op deze pagina de desbetreffende run waarin wijzigingen zijn gemaakt. En klik vervolgens op deze groene pijltjes/ knop.




Als een factuurrun voor een project niet klaar staat (of verwijderd is), kan deze worden toegevoegd via "Run toevoegen".



Als de run van een project na het bijwerken in de status 'Bezig PDF bestanden voor deze run te genereren' blijven staan (langer dan 1 uur), kan de via 'klantenservice@omniboxx.nl' verzocht worden deze door te zetten.





Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren