Veelgestelde vragen met betrekking tot facturatie

Gewijzigd op Ma, 30 Dec, 2024 om 2:50 PM


Alle handleidingen die betrekking hebben op facturatie staan hier gebundeld: facturatie



Naast alle specifieke handleidingen over facturatie staan onderstaand vragen van gebruikers opgenomen die aanvullende kennis/informatie geven over facturen en facturatie, die niet wordt behandeld in andere handleidingen.



  1. Waarom wordt een handmatige creditfactuur niet op 100% betaald gezet?
    Wanneer een factuur volledig wordt gecrediteerd door middel van een handmatige creditfactuur (zie Handmatige (credit) factuur maken) kan het voorkomen dat op de huurderspagina (tabblad facturen) de factuur niet op 100% betaald komt te staan. Controleer in dat geval of het herinneringen/aanmaningen-proces reeds is gestart voor deze factuur. Het kan zijn dat er een boete openstaat op de oorspronkelijke factuur.

    Zie de handleiding Boetes kwijtschelden voor eventueel kwijtschelden van de openstaande boete.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren