Automatisch antwoord of afwezigheidsmelding/Out of Office instellen

Gewijzigd op Di, 12 Sep, 2023 om 3:02 PM

Het is mogelijk om voor de email accounts in Omniboxx een automatisch antwoord in te stellen voor bijvoorbeeld een automatische reply om aan te geven dat de mail in goede orde is ontvangen, een tijdelijke afwezigheidsmelding in verband met verlof e.d.



Ga hiervoor naar "Instellingen -> Communicatie -> E-mailaccounts"


De onderstaande pagina opent:

In de kolom "Autoreply" staat vermeldt of er een automatisch antwoord actief is.

Klik om een automatisch antwoord in te stellen op het potloodje. De pagina "Email > Accounts beheren > Bewerken/toevoegen opent. 




In het kader "Automatisch antwoord" kan aangevinkt worden of de functionaliteit geactiveerd moet worden en kan in het venster "Antwoord tekst" de reactie worden ingevoerd.



Let op: als een test uitgevoerd wordt om te bepalen of de functionaliteit goed staat ingesteld doe dit dan:

  • met een e-mail account waar geen automatisch antwoord op staat ingesteld. Als dat wel het geval is wordt een e-mail-loop gecreëerd.
  • niet vanuit het e-mail account waarop net de automatische melding is aangemaakt. Er wordt een e-mail-loop gecreëerd.







Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren