Hiervoor zijn de gebruikersrechten van "Administrator" binnen Omniboxx vereist.
Welke rechten je hebt kun je zien in het gebruikersoverzicht, via “Gebruikers -> Overzicht".
Voorwaarden voor het verwijderen van een periode:
- er is nog geen factuur aangemaakt voor het object voor die periode, betreffende die huurder.
- het object heeft geen actieve workflow deal in het verhuur-proces.
- er zijn ook geen "niet-definitieve facturen" aangemaakt.
Is de periode alsnog niet te verwijderen?
Mogelijk is hij dan al opgenomen in een factuurrun, neem dan de volgende acties:
- zet het object tijdelijk op inactief
- her-genereer de factuurrun waar de periode in is opgenomen
- verwijder de periode
- zet het object weer op actief
Hoé de definitieve einddatum te wijzigen
Ga naar de objectgegevens van het desbetreffende object.
Klik op "Datum aanpassen".
Verwijder als eerste het veld met "Huidig" (zie voorbeeld).
In bepaalde gevallen kan hier ook nog "Toekomstig" staan, deze dient dan ook eerst verwijderd te worden.

Nu kan, het voorbeeld volgend, de gebruiker "Lunch Lijn 49" bewerkt worden.

Zet het vinkje bij ‘Einddatum bekend’ uit.
Klik op "Koppeling opslaan".

Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren