Als er voor een juridische entiteit gebruik maakt wordt van meer dan één bankrekening kunnen deze extra rekeningen worden toevoegen via het blok 'Bank gegevens'.

Door de gegevens van de nieuwe rekening in het IBAN invoerveld te overschrijven en onderaan de pagina te kiezen voor "Bedrijf opslaan" zal de nieuw ingevoerde rekening worden ingesteld als standaard en is de bestaande rekening onderaan bij "Meerdere bankrekeningen" toegevoegd.
Het verschil tussen de standaard rekening en de andere rekeningen en hoe dat kan worden gewijzigd wordt toegelicht "Bankrekeningen deactiveren/verwijderen" op dezelfde pagina. Dit vak wordt toegevoegd als er meer dan één bankrekening wordt opgeslagen.

Onder "Meerdere bankrekeningen" kan gekozen worden voor de volgende opties:
• Activeren ==> De bankrekening wordt actief binnen de juridische entiteit
• Standaard maken ==> De bankrekening wordt als de standaard rekening binnen de entiteit voor betaling voor huurders gebruikt.
• Deactiveren ==> De rekening deactiveren binnen de juridische entiteit
Wanneer er meerdere bankrekeningen in een juridische entiteit zijn aangemaakt verschijnt op de objectpagina een extra drop down optie om per object te selecteren welke rekeningnummer er op de facturen voor het object zal worden opgenomen.
Het standaard rekeningnummer bij de entiteit wordt als standaard gebruikt, de overige geactiveerde rekeningen kunnen gekozen worden.

Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren