Melding "Geen betalingen ingelezen"

Gewijzigd op Wo, 30 Okt, 2024 om 12:24 PM


Wanneer er bij het importeren van een bankbestand een e-mail wordt verzonden met als onderwerp "Geen betalingen ingelezen" betekent dit Omniboxx géén nieuwe betalingen heeft gevonden t.o.v. de vórige upload van het bankbestand voor die specifieke bankrekening.


Voorbeeld e-mail:


 


Controleren melding


Ga naar "Financieel -> Bankverwerking -> Banktransacties importeren".

Controleer voor de betreffende bankrekening wat de datum van de laatst verwerkte transactie was.




Controleer vervolgens met welke datumselectie het bankbestand (MT940) in de bankomgeving is geëxporteerd en of er wel banktransacties inzitten van na de laatst verwerkte datum die in bovenstaand overzicht  zijn.



In de handleidingen 
Verwerken banktransacties - introductie en Banktransacties importeren staat meer informatie over het inlezen van bankbestanden.




Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren