Ga via het menu naar: Financieel > Openstaande posten om de openstaande posten lijst te openen.
In het selectiefilter (bovenaan de pagina) kiest u eventueel de juiste criteria om facturen van een bepaald project of klant te selecteren.
Klant heeft geen openstaande kosten

U ziet een lijst met openstaande facturen. Meer informatie over de mogelijkheden van deze lijst vindt u later op de omniboxx manual. We richten ons hier op de laatste kolom:
Betaald.
Als er geen openstaande kosten zijn voor herinneringen of aanmaningen verschijnt hier een checkbox. Met deze checkbox kunt u de vordering in een keer op betaald zetten en wordt de regel automatisch uit de openstaande posten lijst verwijderd.
Zo kunt u snel diverse betalingen verwerken.
Klant heeft wel openstaande kosten
Wanneer de regel gevonden is van de factuur die op betaald gezet moet worden, klik op het bedrag om dit aan te passen.
Vervolgens kan in het betaald veld worden aangegeven welk deel van het bedrag betaald is. Door op volledig betaald te klikken zal automatisch het factuurbedrag voor u ingevuld worden.
Na het aanpassen van het bedrag dient er een datum te geselecteerd te worden voor deze aanpassing van het bedrag.
Klik hierna op opslaan om het betaalde bedrag op te slaan.
Betaald bedrag handmatig aanpassen bij gesloten factuur
Een gesloten factuur is niet terug te vinden in de openstaande posten lijst, echter wel via Overzichten -> Financieel -> Gesloten facturen. In dit scherm kan het openstaande bedrag van de factuur op dezelfde wijze bewerkt worden als hierboven beschreven, dus door op het openstaande bedrag (0) te klikken.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren
