Huurder kan niet in zijn/haar portal kijken

Gewijzigd op Ma, 27 Feb, 2023 om 10:33 AM


Het kan voorkomen dat een huurder niét de gegevens, zoals de facturen en andere zaken, kan inzien in zijn/haar portal.

Dit heeft mogelijk te maken met een instelling op het project en de objectgroepen.


Ga naar "Projecten -> direct naar -> [klik op de naam van het project]"

(in ons voorbeeld "Goylaan Utrecht")


De projectdetails pagina opent zich


Klik op "Objectgroep bewerken/toevoegen"



Digi.contract :"JA" Dit houdt dat in dat het mogelijk is om in deze objectgroep, digitaal te kunnen contracteren.
Dit moet dan wél zijn ingesteld volgens de juiste stappen. 


Als dat niét de bedoeling is of nog niet is ingesteld, kan het voorkomen dat er een foutmelding komt.


Vul hier dan "Nee" in en sla de objectgroep op.

De huurder kan nu wel gebruik maken van de portal.



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren